Friday, April 29, 2011

Back from NY and a broken computer.

[version française ci dessous]

From Lyktwasst :
We are back from New York after a short rainy but nice stay. Small blog-posts will follow soon with little pictures !

Otherwise, no luck, my computer has crashed again. I persist in wanting to keep my old PC because we must stop changing computers and phones every year. My computer is 6 years old, it crashes sometimes but it is still running fine with XP. So back to repair, recovery in the next few days, time loss anticipated to reinstall all my softwares but no data loss thanks to my several external hard drives ...

De Lyktwasst :
Nous voilà de retour de New-York après un petit séjour pluvieux mais sympathique. De petits blog-posts suivront avec de petites photos prochainement !

Autrement, pas de chance, mon ordinateur a encore planté. Je m'obstine a vouloir garder mon vieux PC car il faut cesser de changer les ordinateurs et téléphones tous les ans. Mon ordinateur a 6 ans, parfois il plante mais il tient la route avec XP. Retour en réparation, récupération prochaine, quelques jours de perte à prévoir pour réinstaller tous mes logiciels mais pas de données perdues grâce à mes divers disques durs externes...

No comments:

Post a Comment